En lovsång till de som sträcker sig, gör det lilla extra...

Shopping, andra forum, bra Niva-, Lada- och offroadsajter postas här!
DaSmisker
Inlägg: 37
Blev medlem: 20 dec 2018 15:38

En lovsång till de som sträcker sig, gör det lilla extra...

Inlägg av DaSmisker »

Måste bara dela min erfarenhet av Mathias på:
https://www.umeaoffroad.se/

Mitt i natten mellan söndag och måndag, när jag körde min nyförvärvade Niva från Rättvik till mitt hem i Stockholm, så lade plötsligt hel- och halvljus av.
Mörkt som synden på landsväg och full panik då jag låg i 90 knyck.
Mitt i frenetiska försök att få skiten att funka så hör jag en smäll och ett enormt skaller från aktern, trodde att min sista stund var i antågande, Hin Håle hack i häl för att avsluta min jordetid.
Fick på ljus och stannade på en mack i Knivsta där jag kallt konstaterade att merparten av mitt avgassystem numer bor på Europaväg 4, den skrala återstoden ser ni nedan.
Igår ringde jag Mathias för att köpa nytt och trots att jag lastbilen från Schenker skulle till att fara så snodde han ihop min order och kastade det på bilen utan att jag ens betalat. Vi språkade en stund och jag köpte mer saker för en 2:a order innan jag gjorde beställningen på nätet och lade på luren.
5 minuter senare får jag ett sms, Mathias har då jagat ikapp lastbilen och tejpat fast kartong två på avgassystemet!
Nu, mindre än ett dygn senare får jag besked att jag kan hämta ut mitt paket.

Vilken hängiven människa, maken till service har jag aldrig mött och oförskämt låga priser.
All heder, en entusiastisk kund rapporterar från verklighetens Sverige.
Gott nytt!

Bild

Bild
dea
Inlägg: 320
Blev medlem: 07 feb 2014 22:16
Ort: Njura NÖ Skåne

Re: En lovsång till de som sträcker sig, gör det lilla extra...

Inlägg av dea »

Haha :lol: rolig läsning men kan tro att det inte var så roligt att köra där när ljuset försvann, tur det gick bra! Visst är det trevligt när man får det där lilla extra gensvaret av nån man ska köpa nåt av :mrgreen:
Skriv svar