Russian4x4

Shopping, andra forum, bra Niva-, Lada- och offroadsajter postas här!
wadsbo
Inlägg: 298
Blev medlem: 22 jul 2012 18:42
Ort: Vänersborg

Russian4x4

Inlägg av wadsbo »

http://www.russian4x4.de
Verkar vettig. Har någon handlat här?
/Wadsbo
Niva-15
blyfot
Inlägg: 67
Blev medlem: 02 jun 2010 19:27
Ort: finspång östergötland

Re: Russian4x4

Inlägg av blyfot »

köpte ny mittkonsoll därifrån, funka skitbra, enda jobbiga var att jag valde att betala med paypal ist för att sätta in på kontot direkt, tar lite längre tid då.
Lars andersson

niva 2121 -2010 års modell (till salu)
danen
Inlägg: 15
Blev medlem: 27 mar 2010 14:22
Ort: Vallentuna, Stockholm
Kontakt:

Re: Russian4x4

Inlägg av danen »

Jag beställde därifrån för några veckor sedan!
Allt fungerade utmärkt. En vecka efter att jag beställde kunde jag hämta ut paketet på närmsta schenkerställe.
Jag kommer absolut handla där igen.
Betalade via paypal.
VAZ 21043 -88
Trabant P601S -86
Audi A4 2,0T FSI Quattro Avant -05 4x4
Vallentuna, Stockholm.
jag.daniel
Inlägg: 10
Blev medlem: 25 nov 2011 15:47
Ort: Mariestad

Re: Russian4x4

Inlägg av jag.daniel »

Jag har beställt därifrån vid två tillfällen och blivit nöjd båda gångerna.
Tänk på att den frakten som anges i varukorgen är ett "standardpris". Om du köper få, lätta saker kan du få billigare frakt. Jag mailade dom i förväg och fick ett billigare pris på frakten.
Sputnik
Inlägg: 7
Blev medlem: 13 dec 2012 12:57

Re: Russian4x4

Inlägg av Sputnik »

Supernöjd. Personliga svar per mail vid frågor. Tog ett par dagar att få grejerna.
wadsbo
Inlägg: 298
Blev medlem: 22 jul 2012 18:42
Ort: Vänersborg

Re: Russian4x4

Inlägg av wadsbo »

Också supernöjd. Snabb respons och frakt.
De lade t om till en vara som jag hade glömt i min beställning, och då var den redan betald och klar.
Vi kom överrens om att jag istället betalar varan nästa gång jag köper från dem.
Ett bra exempel på deras goda kundservice!
/Wadsbo.
Niva-15
wadsbo
Inlägg: 298
Blev medlem: 22 jul 2012 18:42
Ort: Vänersborg

Re: Russian4x4

Inlägg av wadsbo »

Någon sam handlat hos Russian4x4 nyligen?
Jag beställde och betalade min order för ca 1 vecka sedan men har sedan dess inte hört ett knyst från dom.
När jag handlat från dem tidigare så har det bara tagit 2-3 dagar innan jag fått mail att min order är på väg.
/wadsbo
Niva-15
wadsbo
Inlägg: 298
Blev medlem: 22 jul 2012 18:42
Ort: Vänersborg

Re: Russian4x4

Inlägg av wadsbo »

Tydligen har dom haft semester. Fick reda på det via mail i söndags kl 2100. De ä bra kundservice de!
/Wadsbo
Niva-15
FredrikB
Inlägg: 25
Blev medlem: 17 jun 2013 20:02
Ort: Stockholm

Re: Russian4x4

Inlägg av FredrikB »

Jag är själv lite kritisk till deras kundservice. Jag beställde en del som inte hade något artikelnummer. Jag gick helt enkelt på att det var rätt artikel jag såg på bilden. Tyvärr levererades en annan del till mig och efter upprepade försök att få kontakt med dem via mail börjar jag ge upp. Någon som har liknande erfaranheter med Russian4x4?
/Fredrik

Niva -02 1.7 Carb

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Belka
Inlägg: 2
Blev medlem: 26 jun 2015 10:03

Re: Russian4x4

Inlägg av Belka »

Måste varna lite för den sidan. Först bladade de ihop min order med någons i Italien och när vi rett ut detta så mixade de ihop det IGEN med någon från Kanada. Mycket strul redan där. När beställningen sent om sider dök upp saknades flera varor. De sa att de skulle återbetala mellanskillnaden men inget har hänt på flera månader och mitt tiotal mail ignoreras totalt. Vet inte om de är ohederliga eller bara mer än lovligt disträ, men det spelar kanske inte så stor roll vilket. Kort sagt, jag kommer i alla fall INTE handla där igen och skulle inte rekommendera någon annan att göra det heller.
PEK
Inlägg: 99
Blev medlem: 24 okt 2013 14:50
Ort: Nacka

Re: Russian4x4

Inlägg av PEK »

Jag måste å andra sidan ge Russian4x4 lite cred. Jag beställde ett par saker i måndags och i onsdags (samma vecka alltså!) kom posten hem till mig med det beställda. Betalade med Paypal. Jag är imponerad, är van att vänta längre än så på paket såväl från utlandet som från inomlands.

/PEK
Grön Niva -13
Skriv svar