Forumet

Allmänt Lada-Niva snack!
Busta_Hymen
Inlägg: 43
Blev medlem: 04 aug 2015 13:42
Ort: Vara

Forumet

Inlägg av Busta_Hymen »

"Vad håller du på med egentligen, det verkar ju större än Facebook", citat HSB. Tur hon är förälskad i Nivan, det gör det lite lättare för henne att acceptera att jag spenderar så mycket tid här bland trådarna ;)

Vad bilen anbelangar förresten, så står den vackert parkerad utanför den lokala (nåja, 1,5 mil härifrån) lanthandeln. Generatorn brann upp när jag och exet skulle dit för att handla folköl, haha

/Marcus
Niva 1,7i -95
GAZ Volga 24 -80
Datsun 120Y AF-II -77
Honda Civic Aerodeck -00
Ford Focus cab -10
Rover 75 -00
Volvo 850 -96
Tapio
Inlägg: 191
Blev medlem: 04 jul 2015 19:20
Ort: Göteborg

Re: Forumet

Inlägg av Tapio »

Halaj!

Jag vet inte riktigt vad du vill säga med din tråd, och jag vet inte riktigt vad jag vill säga med mitt inlägg heller, men jag kan iaf konstatera att jämförelsevis verkar det vara en enkel sak att reda ut en brunnen generator, jämfört med att reda ut ditt kärleksliv! ;)

//T
Niva -12
Cadillac CDV -72
BMW R1100S -04
BMW K100 RS -90
Suzuki GSX 1100 -81
Busta_Hymen
Inlägg: 43
Blev medlem: 04 aug 2015 13:42
Ort: Vara

Re: Forumet

Inlägg av Busta_Hymen »

Haha, du har rätt! :D
Niva 1,7i -95
GAZ Volga 24 -80
Datsun 120Y AF-II -77
Honda Civic Aerodeck -00
Ford Focus cab -10
Rover 75 -00
Volvo 850 -96
maggan
Inlägg: 501
Blev medlem: 07 nov 2011 14:22
Ort: Bodø - Norge

Re: Forumet

Inlägg av maggan »

hahaha kjänner igjen det från hemmet :D
Facebook sååå 2014, nu är det ladaforument som er det hotteste ;)
Väldigt få gillar Lada men ALLA älskar en Niva.

Niva -94
Prosjekttråd: Min lilla Lada (Lada i Norge)
Jens.H
Inlägg: 335
Blev medlem: 10 nov 2013 19:12
Ort: Säter

Re: Forumet

Inlägg av Jens.H »

Apropå Facebook...är det inte bara singlar och högstadieelever som använder det nu för tiden,och en och annan nyfiken vuxen då ;) Är man tvungen att besöka denna sajt varje dag,har man skapat ett beroende värre än alkoholism tydligen....psykolog borde ju vara framtidens yrke egentligen 8-) roligt att det gått två program på tv nyligen om just Facebook och om hur NSA och FBI tog över all information om allt och alla sedan 2006!!!!Varje fortkörning när telefonen varit med finns lagrat i 126år fram i tiden tydligen...varje sms,telefonsamtal,allt man köpt och hur mycket...alla man besökt och vilka man umgås med....Apple är värst,som till och med sett till att man måste skruva upp telefonen för att få ut batteriet....för tydligen kan dom även avlyssna och använda kameran fast telefonen är avslagen?????vad är det för värld vi har hamnat i....sen går folk och säger...jag kan inte förstå hur Facebook kan vara gratis???Tydligen har du som enskild individ ingen som helst rätt till alla ettor och nollor som du sparar på telefonen,datorn eller någon offline Nas i någon garderob där hemma :? I min värld borde alla skippa Facebook och börja umgås på riktigt igen,och bli förvånad över att höra något från en människa....istället för att säga:ja jag såg det på Facebook!!!
Idrott luktar svett....sport luktar bensin!!
Roggan
Inlägg: 159
Blev medlem: 26 jan 2011 15:29
Ort: Rödeby

Re: Forumet

Inlägg av Roggan »

Mycket bra reflektoin Jens.H
Den som inte är ett föredöme får istället vara ett varnande exempel
------------------------------------------------------------------------------------
Niva -97
Porsche 951 -86
Tapio
Inlägg: 191
Blev medlem: 04 jul 2015 19:20
Ort: Göteborg

Re: Forumet

Inlägg av Tapio »

[quote="Jens.H"].jag kan inte förstå hur Facebook kan vara gratis???/quote]

Halaj!

Det har sagts att så fort nånting är gratis på nätet så är det DU som är produkten!
Ingenting är gratis. ”there's no such thing as a free lunch” som jänkarna säger.
Normalt brukar hemsidor bekostas av googlereklam i högra sidan (som på facebook) eller längst ner. Det är iaf ärligt.
Men Jag ser ingen reklam nånstans på denna sida. Så vem pröjsar? Är det Putin? Jag bryr mig inte värst.

//T
Niva -12
Cadillac CDV -72
BMW R1100S -04
BMW K100 RS -90
Suzuki GSX 1100 -81
ahlberg
Inlägg: 5092
Blev medlem: 12 nov 2008 07:46
Ort: Hässleholm/Stockholm

Re: Forumet

Inlägg av ahlberg »

Larsson pröjsar. Webbhotell och avgiften för domänen. Ren välgörenhet, så vitt jag vet..
/mats
Utan Niva för närvarande..

Sponsrar lada-niva.se
Tapio
Inlägg: 191
Blev medlem: 04 jul 2015 19:20
Ort: Göteborg

Re: Forumet

Inlägg av Tapio »

Halaj!

Jaha, Jag trodde att sånt här kostade så mycket att det inte är vettigt att betala som privatperson.
Det är rätt gott att slippa reklamen. Inte för att reklamen som sådan stör mig det minsta, men vissa sidor tar en väldig tid att ladda upp. Reklamen tynger.

//T
Niva -12
Cadillac CDV -72
BMW R1100S -04
BMW K100 RS -90
Suzuki GSX 1100 -81
Skriv svar