Grödlans äventyr under 2014-2016

Här kan du lägga upp en tråd om just din bil, berätta vad du gör med den!
ahlberg
Inlägg: 5092
Blev medlem: 12 nov 2008 07:46
Ort: Hässleholm/Stockholm

Re: Grödlans äventyr under 2014-2016

Inlägg av ahlberg »

Jo, skulle tro det.. om inte annat för att få mektips. Men, ge honom inga favörer bara för att han har en farbror som är moderator! :) Alla skall behandlas lika här. Så länge han håller sig till ämnet.. ;)

Edit: han har ju ett gammalt konto här: BussAnton.. http://www.lada-niva.se/memberlist.php? ... ile&u=4608 Så det tog alltså fem år att få loss tummarna och skaffa sig ett ryskt kvaliltetsfordon..
/mats
Utan Niva för närvarande..

Sponsrar lada-niva.se
BussAnton
Inlägg: 2
Blev medlem: 22 okt 2012 10:22
Ort: Hässleholm/Karlshamn Skåne/Blekinge
Kontakt:

Re: Grödlans äventyr under 2014-2016

Inlägg av BussAnton »

Hej.
Först och främst ett stort tack för att jag får ta över detta fordon, har haft niva i huvudet sedan jag åkt med på några träffar för ca 10 år sedan. Charmen denna bil utstrålar talade till mig omedelbart.
Det är en stridsvagn och en traktor i ett, med små ettriga italienska känslor från motorutrymmet. Nyfiken på vad mer som döljer sig i denna skapelse.

Jag återkommer i en egen tråd. Projektet har börjat så smått, bes idag med en del att göra.
Ser fram emot att lära mig mer om dessa fordon och även om tålamod och offroading.

Väl mött // Anton
ahlberg
Inlägg: 5092
Blev medlem: 12 nov 2008 07:46
Ort: Hässleholm/Stockholm

Re: Grödlans äventyr under 2014-2016

Inlägg av ahlberg »

Välkommen tillbaka! Lycka till med kärran.. Glöm inte fundera ut ett bra namn på den...
/mats
Utan Niva för närvarande..

Sponsrar lada-niva.se
Skriv svar