Vägra modern teknik

Allt annat som inte passar in på nån annan rubrik

Vägra modern teknik

Inläggav Grinolle » 14 maj 2017 14:09

Utmärkt!
Med anledning av Tapios inlägg så vill jag gärna göra medskicket att det är bra om det finns flera betalningssätt, eftersom "enkelt" betyder olika saker för olika personer. Jag swishar inte och paypalar inte, och har inga planer på att börja nu. Banköverföring eller bankgiro får alltså gärna vara ett av betalningssätten så att man kan göra betalning via internetbank.

Mvh! Anders Olsson
Utan Niva, förhoppningsvis tillfälligt.
Användarvisningsbild
Grinolle

Re: Intressekoll sponsorer av lada-niva.se

Inläggav ahlberg » 14 maj 2017 14:12

Vi tänkte köra Bitcoin, det verkar populärt när man vill hålla sig under myndigheternas radar...

..skojar bara... :mrgreen:
/mats
Niva -95 1.7 TBI "Räka inte Hummer"
Niva -96 1.7 TBI "Grödlan" (avställd)

Sponsrar lada-niva.se 2017
Användarvisningsbild
ahlberg

Re: Intressekoll sponsorer av lada-niva.se

Inläggav Tapio » 14 maj 2017 17:29

Grinolle skrev:Utmärkt!
Med anledning av Tapios inlägg så vill jag gärna göra medskicket att det är bra om det finns flera betalningssätt, eftersom "enkelt" betyder olika saker för olika personer. Jag swishar inte och paypalar inte, och har inga planer på att börja nu. Banköverföring eller bankgiro får alltså gärna vara ett av betalningssätten så att man kan göra betalning via internetbank.

Mvh! Anders Olsson

Halaj!

Internetbank! Såna nymodigheter! Fnyys! Puritanen betalar ju såklart sina räkningar via giro, med kuvert med räkningarna till sin bank.

Skämt åsido; det här med swish och paypal är ett dj-la krångel att få till. Men när det väl funkar är det supersmidigt. Väl värt tiden.

Tillbaka till skämt: jag ser mig omkring i hushållet, med temat vägra-modern-teknik, men jag hittar inget bra. Fan, jag bifogar en bild på min brödrost!

https://goo.gl/photos/yJuwtoFKE53tq2jJ6
Niva -12
Cadillac CDV -72
BMW R1100S -04
BMW K100 RS -90
Suzuki GSX 1100 -81
Tapio

Re: Vägra modern teknik

Inläggav niva-2121 » 15 maj 2017 08:09

Grinolle skrev:Utmärkt!

Mvh! Anders Olsson

Gubbstruttar som jag, som är födda före WWII, håller med Grinolle. :lol:
Medlem
niva-2121

Återgå till Övrigt snack